Beoordelingen van Ada Lunch & Restaurant
|
|
| Ik heb van tafel binnen gewisseld. Ik gaf aan dat ik mijn shisha bij me nieuwe plek wilde hebben. Het personeel had na 10 minuten de shisha niet gebracht en ik zag dat het bij onze oude tafel was weggehaald. Ik gaf dit aan bij de ober en hij zei jullie krijgen een nieuwe, omdat ze een fout hebben gemaakt. Na 15-20 minuten hadden wij nog steeds geen nieuwe shisha, waarop wij besloten dat we weg zouden gaan. We hebben dus totaal 25-30 minuten zonder shisha gezeten en wilden niet langer erop wachten. Bij de kassa stond de zoon van de eignaar. Ik gaf bij hem de situatie aan. Hij gaf als antwoord dat we bij een verantwoordelijke moesten aangeven en niet bij de kassa. Ik gaf aan dat ik het niet wist. Hij zei dat het normaal is en ik zei dat ik er niet aan dacht, waarop hij in herhaling ging met een hogere toon. Ik zou de shisha zeker betalen, ookal zou hij het niet in rekening brengen. Zo ben ik dan wel weer. Maar hij maakte me boos, zeg dan gewoon dat je personeel een fout heeft gemaakt en dat je de shisha gewoon moet afrekenen in plaats van je fout niet toegeven en je klant niet uit laten praten. Want ik wilde aangeven dat ik de shisha gewoon zou betalen. Uiteindelijk begonnen we allebei steeds met een luidere stem onze meningen te herhalen, waardoor we begonnen te schreeuwen tegen elkaar. Uiteindelijk gaf ik aan dat ik niet meer zou komen, omdat hij zo brutaal doet terwijl ik gelijk heb. Het gaat mij niet om de 15 euro shisha, ik geef voor je eigen bestwil aan dat jou personeel de werk niet goed uitvoeren. Maar toen ik aangaf dat ik niet meer zou komen, zei hij: "zit je mij nou te dreigen". Ik werd hierop boos en gaf aan van wat denk je dat je bent dat je zo brutaal doet tegen me. Hij zei "ik trek hier elke dag volle bak, denk je dat het wat uitmaakt dat je niet komt". Ik gaf aan dat hij niet de enige is die geld verdiend en zei dat ik ook verdien. Even later gingen we afrekenen en gaf hem aan dat ik de shisha sowieso zou afrekenen. Hij had de shisha niet in rekening gebracht en rekende 9,50 euro. Ik heb de dikke stapel geld uit mijn zak gehaald (ik had 200 euro in een ander zak, omdat ik nooit een stapel geld uit mijn zak haal om af te rekenen, maar hij showt ermee dat hij elke dag volle bak draait, dus mag hij zien dat ik met zijn dagomzet rondloop). Ik heb 40 euro geveven en gezegd dat hij de rest mag houden. Terwijl ik wegliep schreeuwde hij dat hij mijn geld niet hoeft te zien. Nou jongen, ik hoef niet te weten dat jij elke dag volle bak draait. Je had mij niet nodig als een klant, omdat je volle bak draait, maar je had me 30 euro fooi wel nodig. Ik had de klant die 30 euro met dwang terug gegeven als ik dat was geweest. Je hoeft echt niet bij mij te showen met een zaak die je met alcohol verkoop (haraam geld) hebt opgebouwd. Die stapel geld wat ik in me zak had, daar zit mijn zweet van het werken op. |
|
|
| Ali Cicek
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
1 |
|
Bereikbaarheid: |
1 |
|
Bediening / Service: |
1 |
Prijs / Kwaliteit: |
1 |
|
Sfeer: |
1 |
|
Wijnkaart: |
1 |
Kwaliteit eten: |
1 |
|
Hoeveelheid eten |
1 |
|
Tafelpresentatie: |
1 |
|
Presentatie eten: |
1 |
|
Toiletten: |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
1.0110 |
|
|
|
|
|
|
| Erg zonde. Redelijk mooi plekje maar erg vies restaurant. Vieze personeel die hun neus plukken terwijl eten brengen en inderdaad veel aandacht voor vrouwen en negerend voor mannen, niet echt professioneel allemaal. |
|
|
| Rinus
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
1 |
|
Bereikbaarheid: |
5 |
|
Bediening / Service: |
1 |
Prijs / Kwaliteit: |
1 |
|
Sfeer: |
2 |
|
Wijnkaart: |
2 |
Kwaliteit eten: |
1 |
|
Hoeveelheid eten |
2 |
|
Tafelpresentatie: |
2 |
|
Presentatie eten: |
1 |
|
Toiletten: |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
1.7110 |
|
|
|
|
|
|
| Deze restaurant is redelijk. Als vrouw word je eerder geholpen dan als man. Vreemde bediening, niet echt vriendelijk. Restaurant ziet er mooi uit, dat wel. Eten aardig maar niet echt goed. Kan beter. |
|
|
| Malika T.
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
4 |
|
Bereikbaarheid: |
n.v.t. |
|
Bediening / Service: |
2 |
Prijs / Kwaliteit: |
4 |
|
Sfeer: |
7 |
|
Wijnkaart: |
n.v.t. |
Kwaliteit eten: |
6 |
|
Hoeveelheid eten |
n.v.t. |
|
Tafelpresentatie: |
7 |
|
Presentatie eten: |
5 |
|
Toiletten: |
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
4.6110 |
|
|
|
|
|
|
Eigenschappen van Ada Lunch & Restaurant
Deze restaurant is redelijk. Als vrouw word je eerder geholpen dan als man. Vreemde bediening,...
Openingstijden |
Er zijn nog geen openingstijden bekend |
|
Biermerken |
Er zijn nog geen biermerken bekend |
|
|
Keurmerken |
Er zijn nog geen keurmerken bekend. |
|
Betaal methoden |
Er zijn nog geen betaalmethoden bekend. |
|
|
Eigenschappen
Er zijn momenteel nog geen eigenschappen bekend.
Plaats gratis een UitEtenIn live, beoordeling banner van Ada Lunch & Restaurant
Hieronder vindt u een aantal "banners" met beoordelingen over dit restaurant. Deze kunt u heel gemakkelijk op uw eigen website (laten) plaatsen. De banner wordt automatisch aangepast als er weer een nieuwe beoordeling wordt toegevoegd. De nieuwste informatie wordt elke keer wanneer uw website wordt opgevraagd getoond zonder dat u of uw bezoeker hier iets extra voor hoeft te doen.
Hoe gaat het in zijn werk:
- Kies een formaat banner dat u wil plaatsen op uw eigen website.
- Kopieer de code in het tekstvak door de code te selecteren in het tekstvak en dan met de rechter muisknop "kopiëren" te klikken.
- Plak de code op de plaats in de website waar u de banner wilt hebben staan. Of stuur deze door naar uw webmaster. Belangrijk: verander deze code niet.
- Upload de pagina naar uw website en de banner is geplaatst
- Verander de kleur van de banner door een kleur die u mooier vindt of die beter bij uw website past door 8f57a0 in de code van het tekstvak de kleurcode achter &kleur=8f57a0 te vervangen door een eigen gekozen kleur.
- Verander de kleur van de witte teksten in de banner door een kleur die u mooier vindt of die beter bij uw website past door ffffff in de code van het tekstvak de kleurcode achter &kleur=ffffff te vervangen door een eigen gekozen kleur.
Banner: 120x60
meer: Restaurant beoordelingen
Banner: 190x285
meer:
Restaurant beoordelingen
Banner: 285x160
meer:
Restaurant beoordelingen
Banner: 300x250
meer:
Restaurant beoordelingen
Cafe De Linde
1.5!!!Onvriendelijk personeel. !!! Er wordt gevraagd naar je id kaart na het bestellen van een biertje, zonder problemen geef je die. en dan wordt je aangesproken omdat de !EIGENAAR! Het lef ergens... » Merel