Beoordelingen van Asian Plaza
|
|
| Hallo, zojuist heb ik deze mail verstuurd naar Sono.
Dit zegt genoeg over de ervaring.
Goedemiddag,
Mijn vriend en ik zijn gisteravond uit eten geweest bij Sono op het Bos en Lommerplein te Amsterdam.
Wat begon voor een gezellig avondje uit is voor ons geëindigd in een ongezellig avondje uit. De reden hiervoor wil ik graag toelichten.
Rond 18.00 uur had ik gereserveerd voor een sushi-diner voor 2 in Sono. Wij hadden ons erop verheugd aangezien wij erg veel van sushi houden.
Wij kwamen daar aan, nadat wij eerst door het wok-gedeelte heen moesten lopen waren wij verrast door het leuke design uiterlijk van het sushi-gedeelte. Echter er was nog niemand. Geen probleem volgens ons. Het was lekker weer en dan had de bediening voldoende tijd.
Wij kregen onze drankjes en besloten daarna te bestellen. Er is ons niet gezegd hoe de bestelprocedure in zijn werk gaat. Gelukkig hadden wij al enkele ervaring hierin en sprak het (gelukkig) voor zichzelf. Wat mij direct opviel op het bestelformulier was dat er geen sashimi bij zat. Dit staat echter wel op jullie website beschreven. Gelukkig was de kaart nog wel vol met allerlei andere sushi.
De eerste bestelronde liep gewoon zoals normaal. De drankjes waren geleverd. En ook erg netjes hadden wij de wasabi en de gember op een schaaltje. Onze complimenten hiervoor, want deze waren beiden goed van smaak.
De sushi kwam, en hier viel het eigenlijk al tegen. Mijn vriend had de octopus besteld, helaas bleek het smaakloos te zijn. Datzelfde idee had ik bij mijn sushi met zalm en tonijn. Bijvoorbeeld, de tonijn had geen 'verse' uitstraling. Hij was lichtbruin geworden en de smaak van tonijn was niet te bekennen.
Mijn vriend had ook een lamsrack, deze was net kauwgom van al het vet.
Wij aten door, je hebt immers trek. Wij wilden de tweede ronde bestellen en toen hebben wij het e.e.a. van de Tepanyaki besteld. Ook hierbij bleef de smaak weer achter. Ten eerste kregen wij de gefrituurde kip, deze was ronduit smakeloos. Gelukkig bij navraag bleek dat wij deze niet besteld hadden. Gelukkig!!!!
De gefrituurde varkenshaas was ook niet erg smakelijk.
Nu kan ik wel op elk gerecht een mening geven. Maar ik wil het graag kort samenvatten. De gerechten waren smakeloos, vettig en gewoonweg niet lekker.
Ik zal dit restaurant ook ten zeerste afraden aan een ieder die hier wil eten.
Uiteindelijk was de klantenservice wel erg vriendelijk. Maar helaas kwamen zij ons niet tegemoet in onze klachten. Ik verwacht dat wanneer ik een klacht uitspreek, dat hier iets mee gedaan wordt. Tot mijn grote spijt kreeg ik te horen van uw medewerksters dat 'smaken verschillen'. Ik vind dit een ongegronde reden en ben dan ook zeer teleurgesteld in de reacties.
Ik heb tegen uw medewerksters gezegd dat ik weiger de volledige prijs te betalen. Het was immers niet lekker én wij hadden verre van voor 21,50 euro gegeten per persoon! 30 euro, dat was wat ik ervoor wilde betalen. Helaas bleek dit niet mogelijk te zijn?! En als ik niet wilde betalen zou de politie erbij geroepen worden.
Ten eerste ben ik geen mondelinge overeenkomst aangegaan. Ten tweede was er een serveerster die aangaf dat wij de dishes wel per stuk konden betalen.
Uiteindelijk... 1,5 uur later dat wij onze reservering hadden bij Sono zijn wij weer thuis. Met een zure smaak in onze mond en wij zijn ernstig teleurgesteld. Wij hebben dan ook de volledige prijs betaald. Maar ook met een zeer ontevreden gevoel zijn wij nu thuis.
Ik begrijp gewoonweg niet dat Sono 21,50 euro vraagt p.p. voor de sushi waar naar mijns inziens geen smaak aan zit.
Ik vind het ronduit belachelijk dat wij zoveel geld hebben betaald terwijl wij zo weinig hebben gegeten, hetgeen dat wij hebben gegeten was niet lekker ook.
Ik hoor graag uw reactie.
Met vriendelijke groet,
Hanneke
|
|
|
| Hanneke Petersen
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
2 |
|
Bereikbaarheid: |
6 |
|
Bediening / Service: |
4 |
Prijs / Kwaliteit: |
2 |
|
Sfeer: |
4 |
|
Wijnkaart: |
5 |
Kwaliteit eten: |
2 |
|
Hoeveelheid eten |
4 |
|
Tafelpresentatie: |
6 |
|
Presentatie eten: |
6 |
|
Toiletten: |
n.v.t. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
4.1110 |
|
|
|
|
|
|
| goede sfeer genoeg plek voor jong en oud. lekker eten anders dan alleen turks restaurantjes. op een plek buiten ipv binnenstad. |
|
|
| carla
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
9 |
|
Bereikbaarheid: |
9 |
|
Bediening / Service: |
9 |
Prijs / Kwaliteit: |
9 |
|
Sfeer: |
9 |
|
Wijnkaart: |
n.v.t. |
Kwaliteit eten: |
9 |
|
Hoeveelheid eten |
9 |
|
Tafelpresentatie: |
9 |
|
Presentatie eten: |
9 |
|
Toiletten: |
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
9.0110 |
|
|
|
|
|
|
| genoeg tafels om ieder van plek te voorzien.
Is altijd druk je ziet het niet van buiten
eten is genoeg ook voor moslims die met grote getallen daar komen |
|
|
| Amina
beoordeelde als volgt: |
|
| Algemene indruk: |
8 |
|
Bereikbaarheid: |
8 |
|
Bediening / Service: |
8 |
Prijs / Kwaliteit: |
8 |
|
Sfeer: |
8 |
|
Wijnkaart: |
n.v.t. |
Kwaliteit eten: |
8 |
|
Hoeveelheid eten |
10 |
|
Tafelpresentatie: |
10 |
|
Presentatie eten: |
9 |
|
Toiletten: |
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Gemiddeld
Cijfer: |
8.5110 |
|
|
|
|
|
|
Plaats gratis een UitEtenIn live, beoordeling banner van Asian Plaza
Hieronder vindt u een aantal "banners" met beoordelingen over dit restaurant. Deze kunt u heel gemakkelijk op uw eigen website (laten) plaatsen. De banner wordt automatisch aangepast als er weer een nieuwe beoordeling wordt toegevoegd. De nieuwste informatie wordt elke keer wanneer uw website wordt opgevraagd getoond zonder dat u of uw bezoeker hier iets extra voor hoeft te doen.
Hoe gaat het in zijn werk:
- Kies een formaat banner dat u wil plaatsen op uw eigen website.
- Kopieer de code in het tekstvak door de code te selecteren in het tekstvak en dan met de rechter muisknop "kopiëren" te klikken.
- Plak de code op de plaats in de website waar u de banner wilt hebben staan. Of stuur deze door naar uw webmaster. Belangrijk: verander deze code niet.
- Upload de pagina naar uw website en de banner is geplaatst
- Verander de kleur van de banner door een kleur die u mooier vindt of die beter bij uw website past door 8f57a0 in de code van het tekstvak de kleurcode achter &kleur=8f57a0 te vervangen door een eigen gekozen kleur.
- Verander de kleur van de witte teksten in de banner door een kleur die u mooier vindt of die beter bij uw website past door ffffff in de code van het tekstvak de kleurcode achter &kleur=ffffff te vervangen door een eigen gekozen kleur.
Banner: 120x60
meer: Restaurant beoordelingen
Banner: 190x285
meer:
Restaurant beoordelingen
Banner: 285x160
meer:
Restaurant beoordelingen
Banner: 300x250
meer:
Restaurant beoordelingen
Cafe De Linde
1.5!!!Onvriendelijk personeel. !!! Er wordt gevraagd naar je id kaart na het bestellen van een biertje, zonder problemen geef je die. en dan wordt je aangesproken omdat de !EIGENAAR! Het lef ergens... » Merel