U bevindt zich hier:
» Nieuwste beoordelingen

 Nieuwste beoordelingen

MARION  raadt Deli Company af!
Eten was redelijk,vond het wel erg vet. De bediening was knorrig en werkte vrij onhygiënisch, dan heb ik het specifiek over de locatie tegenover de Makro. Alles word met de hand aangepakt, er is er eentje die handschoenen draagt, maar eerder voor zichzelf, want ze pakt met hetzelfde gehandschoende hand ook vuil geld aan, om vervolgens weer knorrig een broodje te gaan beleggen. Als er 1 persoon alleen met geld omgaat en de andere de bestellingen afwerkt is dat een stuk frisser. Ik hoef daar niets meer te eten. had trouwens deze suggestie geopperd wat erin resulteerde dat ik geen bestelling meer mocht plaatsen en straal genegeerd werd. Als er zulke mensen voor je werken kan je de winst wel op je buik schrijven deze personen staan er voor zichzelf en niet voor hun werkgever. Dit is mijn persoonlijke mening
MARION beoordeelde Deli Company als volgt:
Algemene indruk: 2    Bereikbaarheid: 8    Bediening / Service: 2
Prijs / Kwaliteit: 6   Sfeer: 5   Wijnkaart: n.v.t.
Kwaliteit eten: 6   Hoeveelheid eten 7   Tafelpresentatie: n.v.t.  
Presentatie eten: 8   Toiletten: n.v.t.      
            Gemiddeld Cijfer: 5.5110

Nicka  raadt Sardinia af!
Heerlijke pizza – helaas: Incapabele bedrijfsleidster Mijn vriend en ik komen al twee jaar naar ons lievelingsrestaurant Sardinia. Wij werden altijd goed bediend en er werken – tot gisteren toe – altijd zeer aardige bedieningen! De pizza‘s zijn ook overigens voortreffelijk! Gisteren werkte blijkbaar de bedrijfsleidster op de werkvloer. - Dat was zeker geen goed idee! Wij hebben haar nooit eerder gezien. Het drinken kwam laat en werd willekeurig midden op tafel geserveerd. Later gooide ze nog net niet de pizza op onze tafel. Ze was niet alleen chagrijnig en mateloos gefrustreerd, maar ook incapabel om ons verhaal adequaat aan te horen over wat wij van haar bediening vonden. Ze behandelde ons erg klantenonvriendelijk, ze veronderstelde dat wij oordelen hebben over haar en op het einde buiten begon ze nog te schreeuwen. Al met al: een rasechte kreng die zich op haar tenen getrapt voelde en haar eigen tekortkomingen niet in kan zien. Verder werd er niet ingegaan op onze wensen; wij kregen niet eens de kans om deze te uiten. Niet bij haar en ook niet bij iemand anders. Omdat zij haar kant van het verhaal zeer onprofessioneel midden op de werkvloer met al haar ‚onderdanen‘/ medewerkers deelde, werden wij de hele tijd door al het overig personeel scheef aangekeken. Bovendien bood ze geen excuses of tenminste een tegemoetkoming aan. Ik had deze keer mijn ouders meegenomen omdat ik hun altijd ons ‚lievelingsrestaurant‘ wilde laten zien. De ‘horror-trip’ van gisteren laat zien dat ook jarenlange trouwe klanten uiteindelijk als vee behandelt worden en dat helaas egogestuurde mensen het toch nog altijd weer winnen. De klant is koning? - Niet bij de bedrijfsleidster van Sardinia. Wil je weten wie de bedrijfsleidster is? Ze heeft de menukaart achter haar rechter oor getatoeëerd omdat ze deze waarschijnlijk anders niet kan onthouden. Omdat wij gisteren bij Sardinia geen enkele kans kregen om onze zinnen af te maken is deze beoordeling behoorlijk aan de scherpe kant. Ons besluit staat vast: Sardinia is geschiedenis! PS: Dank aan de lieve, leuke Italiaan op leeftijd, die ons altijd goed bediende, de lange jonge met het kale hoofd en de lieve meid met het donker haar! Dank voor jullie service!
Nicka beoordeelde Sardinia als volgt:
Algemene indruk: 1    Bereikbaarheid: 1    Bediening / Service: 1
Prijs / Kwaliteit: 1   Sfeer: 1   Wijnkaart: 1
Kwaliteit eten: 10   Hoeveelheid eten 1   Tafelpresentatie: 1  
Presentatie eten: 1   Toiletten: 1      
            Gemiddeld Cijfer: 1.8110

Jac.  raadt De Afrit aan!
Gerecht gegeten:

Biefstuk en vis

Gegeten met:

2

Aanbevolen gerecht:

-

Geclassificeerd als:

Zakelijk / formeel

Jac. beoordeelde De Afrit als volgt:
Algemene indruk: 8    Bereikbaarheid: 10    Bediening / Service: 9
Prijs / Kwaliteit: 9   Sfeer: 7   Wijnkaart: 7
Kwaliteit eten: 8   Hoeveelheid eten 8   Tafelpresentatie: 6  
Presentatie eten: 7   Toiletten: 9      
            Gemiddeld Cijfer: 8.0110
-
-

Anoniem  raadt Bai Kraprao af!
Erg slechte service. Na een verkeerde bestelling werdt ons gezegd dat we het zelf schuld waren en als we onze eigenlijke bestelling wilde we dat maar extra moesten betalen. Niet erg klantvriendelijk. Je vraagt saté en krijgt een loempia.
Anoniem beoordeelde Bai Kraprao als volgt:
Algemene indruk: 1    Bereikbaarheid: 5    Bediening / Service: 1
Prijs / Kwaliteit: 5   Sfeer: 1   Wijnkaart: 1
Kwaliteit eten: 5   Hoeveelheid eten 2   Tafelpresentatie: n.v.t.  
Presentatie eten: 1   Toiletten: n.v.t.      
            Gemiddeld Cijfer: 2.4110

Petra  raadt O Sole Mio Driebergen-Rijsenburg af!
Pizza besteld zonder gorgonzola, met gorgonzola gekregen. Hierover gebeld maar er werd gewoon gezegd dat er met gorgonzola was besteld en we moesten het er maar mee doen. De lasagne was een bonk net niet gaar deeg zonder saus tussen de lagen, deze veel te zoute saus was eroverheen gegoten. Zeer slechte service en vies eten voor redelijk veel geld. Absolute afrader.
Petra beoordeelde O Sole Mio Driebergen-Rijsenburg als volgt:
Algemene indruk: 1    Bereikbaarheid: 8    Bediening / Service: 1
Prijs / Kwaliteit: 1   Sfeer: n.v.t.   Wijnkaart: n.v.t.
Kwaliteit eten: 1   Hoeveelheid eten 6   Tafelpresentatie: n.v.t.  
Presentatie eten: 1   Toiletten: n.v.t.      
            Gemiddeld Cijfer: 2.7110

Mukadder  raadt Raimondi's Villa Rozenrust aan!
Beautiful Http://www.cinselsaglikmerkezi.com/cialis-yorumlari.aspx
Mukadder beoordeelde Raimondi's Villa Rozenrust als volgt:
Algemene indruk: 9    Bereikbaarheid: 10    Bediening / Service: 7
Prijs / Kwaliteit: 10   Sfeer: 10   Wijnkaart: 8
Kwaliteit eten: 10   Hoeveelheid eten 10   Tafelpresentatie: 7  
Presentatie eten: 8   Toiletten: 10      
            Gemiddeld Cijfer: 9.0110

Van der horst  raadt Trefpunt Hotel Restaurant Chauffeurscafe aan!
Van der horst beoordeelde Trefpunt Hotel Restaurant Chauffeurscafe als volgt:
Algemene indruk: 8    Bereikbaarheid: 8    Bediening / Service: 8
Prijs / Kwaliteit: 8   Sfeer: 8   Wijnkaart: n.v.t.
Kwaliteit eten: 8   Hoeveelheid eten 8   Tafelpresentatie: 8  
Presentatie eten: 8   Toiletten: 7      
            Gemiddeld Cijfer: 7.9110

Rhea  raadt Shoarma Afhaalservice Grillroom Sphinx II af!
Helaas niet meer zoals het vroeger was. 2 pizza's besteld, deeg was rauw en zeer slecht belegd. Retour gestuurd. 2de poging was zelfs nog slechter. 3de poging.. pizza's waren net aan gaar.. maar geen kruiden en smaak. Niet op gegeten en toch viel het niet goed op de maag. Al met al heel jammer en zeer slecht. Klachten nemen ze niet serieus.
Rhea beoordeelde Shoarma Afhaalservice Grillroom Sphinx II als volgt:
Algemene indruk: 5    Bereikbaarheid: 8    Bediening / Service: 5
Prijs / Kwaliteit: 2   Sfeer: 7   Wijnkaart: n.v.t.
Kwaliteit eten: 1   Hoeveelheid eten 6   Tafelpresentatie: 1  
Presentatie eten: 1   Toiletten: n.v.t.      
            Gemiddeld Cijfer: 4.0110

Bernd  raadt Cafe-restaurant Greate Pier aan!
Gerecht gegeten:

Vis, Hamburger, Krabben

Gegeten met:

2

Aanbevolen gerecht:

fang van de dag

Geclassificeerd als:

Gezellig / informeel

Bernd beoordeelde Cafe-restaurant Greate Pier als volgt:
Algemene indruk: 9    Bereikbaarheid: 9    Bediening / Service: 5
Prijs / Kwaliteit: 9   Sfeer: 6   Wijnkaart: 8
Kwaliteit eten: 9   Hoeveelheid eten 10   Tafelpresentatie: 9  
Presentatie eten: 10   Toiletten: 10      
            Gemiddeld Cijfer: 8.5110
Location direct an het canaal
Te früh gesloten,,niet flexibel

Pieter Bak  raadt Hotel-Restaurant Sassenheim af!
Eén of twee keer per jaar stoppen we op weg naar huis bij Van der Valk in Sassenheim. Deze keer bestellen we twee glazen witte huiswijn op het terras. We kijken niet op de kaart. De rekening is 14,50 euro (7,25 euro per glas). Voor gewone witte huiswijn is dit erg veel. Niets rechtvaardigt dit prijsniveau voor doorsnee witte wijn. Conclusie: erg slechte prijs - kwaliteit verhouding wat betreft de huiswijn. De tijd dat je bij Van der Valk tegen een billijke prijs goed kon eten en drinken lijkt voorbij. Het terras kijkt uit op de drukke rijksweg A44. Voor een korte tijd is het geluid van de auto's uit te houden maar op een gegeven moment gaat het vervelen.
Pieter Bak beoordeelde Hotel-Restaurant Sassenheim als volgt:
Algemene indruk: 6    Bereikbaarheid: 6    Bediening / Service: 6
Prijs / Kwaliteit: 1   Sfeer: 5   Wijnkaart: n.v.t.
Kwaliteit eten: n.v.t.   Hoeveelheid eten n.v.t.   Tafelpresentatie: 6  
Presentatie eten: n.v.t.   Toiletten: 7      
            Gemiddeld Cijfer: 5.3110